Niniejszy Regulamin określa warunki współpracy w zakresie świadczenia usług tłumaczeniowych oraz korekty dokumentów.
- Złożenie zlecenia jest równoznaczne z akceptacją przez Klienta (dalej Zleceniodawca) warunków niniejszego Regulaminu.
- Zleceniobiorca tj. TRANSCRIBA Monika Wojtkiewicz oświadcza, że posiada odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do wykonywania oferowanych usług.
- Warunkiem wykonania tłumaczenia lub korekty przez biuro TRANSCRIBA jest złożenie zlecenia na wykonanie usługi przez Zleceniodawcę osobiście lub przez osobę upoważnioną do reprezentowania Zleceniodawcy.
- Zlecenie może zostać złożone w formie elektronicznej poprzez adres e-mail biura TRANSCRIBA, przekazane osobiście lub za pośrednictwem poczty na nośnikach elektronicznych lub w wersji papierowej.
- Biuro TRANSCRIBA nie jest zobowiązane do rozpoczęcia prac nad tłumaczeniem / korektą, jeśli nie otrzymało potwierdzenia zlecenia oraz akceptacji ceny usługi i terminu realizacji przez Zleceniodawcę.
- Przy rozliczaniu tłumaczeń pisemnych i ustalaniu ceny za usługę jako jedną stronę obliczeniową przyjmuje się 1800 znaków ze spacjami tekstu źródłowego przekazanego przez Zleceniodawcę do tłumaczenia / korekty.
- Za dzień oddania tłumaczenia / korekty uznaje się dzień przesłania pocztą elektroniczną lub nadania w placówce pocztowej dokumentów przez Zleceniobiorcę lub osobistego odbioru dokumentów przez Zleceniodawcę.
- W przypadku klientów indywidualnych tłumaczenie przekazywane jest po opłaceniu usługi.
- W przypadku firm wystawiana jest faktura za wykonaną usługę z 7 , 10 lub 14 dniowym terminem płatności.
- W przypadku przekroczenia terminu płatności Biuro TRANSCRIBA przesyła przypomnienie o niezapłaconej fakturze. Jeśli Zleceniodawca w ciągu 3 dni od otrzymania przypomnienia o upłynięciu terminu płatności nadal nie uregulował należności, biuro TRANSCRIBA przesyła listem poleconym wezwanie do zapłaty (koszt wezwania pokrywa Zleceniodawca). W przypadku nie uregulowania należności w ciągu kolejnych 7 dniu od daty wysłania listu poleconego biuro TRANSCRIBA przekazuje należność do firmy windykacyjnej. Zleceniodawca zostaje obciążony wszelkimi kosztami windykacji.
- Biuro tłumaczeń TRANSCRIBA zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonywanym tłumaczeniem.
- Wykonane tłumaczenie pozostaje własnością biura TRANSCRIBA do chwili uregulowania należności przez Zleceniodawcę.
- W przypadku większych tłumaczeń (tzn. powyżej 50 stron) biuro TRANSCRIBA zastrzega sobie prawo do pobrania zaliczki przed rozpoczęciem tłumaczenia.
- Biuro TRANSCRIBA zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji otrzymanego zlecenia, podając przyczynę odmowy.
- Zamawiający ma prawo do zgłoszenia uzasadnionych zastrzeżeń i reklamacji dotyczących jakości wykonania tłumaczenia w ciągu 3 dni od daty przekazania mu tłumaczenia.
- Niezgłoszenie zastrzeżeń w ciągu 3 dni od daty przekazania tłumaczenia Zleceniodawcy oznacza przyjęcie tłumaczenia / korekty bez zastrzeżeń.
- W sprawach nieuregulowanych przepisami niniejszego Regulaminu zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego.
- Wszelkie ewentualne spory wynikłe pomiędzy Zleceniobiorcą a Zleceniodawcą będą rozstrzygane polubownie w drodze negocjacji prowadzonych w dobrej wierze.
- W razie niemożności osiągnięcia porozumienia, spory rozstrzygać będzie Sąd właściwy dla siedziby Zlecenibiorcy.